Putovanje kroz krošnje drveća u poslednjoj prašumi na Balkanu

    Stajao je na terasi malog stana i gledao gradske ulice. Promuklo brujanje automobila podsećalo je na neku poznatu pesmu.

-Koliko godina mora da prođe da izađem iz ove monotonije i krenem u potragu za izgubljenom vrelinom Sunca? Ovaj mrak, … izgleda mi kao težak jendek. Gde sam ja? Na vrhu ili na dnu? Zašto stojim ovde? Bez cilja, želje?Šta ću na ulici? Da me ljudi vide. Šta to interesantno imaju na meni da vide? Šta ću ovde? Da kukam i čekam nešto što nikako da se pojavi? Mrzim ovakve situacije! Gde su svi oni koji rešavaju sve probleme?Provode se po Javnim kućama! Ha! (Ne deri se, konju, probudićeš nekog).Ušao je u sobu i zatvorio  vrata. Seo je na krevet.

-Samoća je tako dosadna u dugim noćima, prekriva ti lice tamnim bojama i baca na kolena. Statistika u meni kaže da sam jedini od pet miliona muškaraca, budnih u ovom trenutku, koji sedi i priča sa sobom.

Rudnici oko mene su tako primamljivi ili ,e?! Ma, naravno. „Istina je negde tamo“. Bolje da legnem da se odmorim. Sutra je novi dan.

Isključio je televizor i legao u krevet. Svetlo se samo ugasilo.

Leave a Reply

