GRADONOSNI OBLACI

   „ Ne podnosim gušterov osmeh, nenormalan prdež, egoistički nasrtaj nagomilanog smrada. Hedonističkih mahinacija se grozim, licemere obaram krošeom.

Moj motor gazi po istrulelim leševima i melje usijan asfalt. Nikog se ne plašim, nema potrebe, jer mi ovi paceri ne mogu ništa. Žene su za mene jeftina roba, kupim ih za dve čaše viskija. Ja nisam Džon Vejn dvadesetprvog veka. Ja sam klon! Mene niko ne može uništiti, jer iza mene je čiča Stanoje sa trinaest sablasnih kosača, a ispred je smrad i strah. Moje vreme guta vaše i izbacuje ga na gradsku deponiju. Osvrnite se i dočekajte svog novog gospodara, vođu, deo krivice ćete skinuti sa svojih leđa“.

 

…..maznuto sa sajta poslednjeg anđela iz pakla………

 

 

Leave a Reply

