23 MILIJARDE I TRIDESET PARA

Čuo se zvižduk iz žbuna

Najavljena je nova

                                Neočekivana dilema

Sečenje kolača

I prženje poludinarke.

Ne sviđa mi se mrak

Sakriven iza novčanice,

Pucanj na licu, eksplozija na parkingu.

Pojeo sam najveći kolač

Baš mi je prijao

Pod prismotrom sam, totalnim,

Tresem se na vetru

Kao Englez pred kišu.

Brojim minute do večnosti

I najmanjeg potoka

U ovom delu Svemira

Blenem u sat

Ubijen u mraku iza pucnja.

Izgubio sam papir,formulu

Da se probudim i umijem se.

                                                21.12.2005

Leave a Reply

