TUŽAKANJE ZA NIŠTA!

Čista slučajnost. Tako bi se moglo opisati ono što me je navelo da napregnem oči, prste i napaćeni kompjuter, da napišem nešto što može biti čista glupost ili obično piskaranje, a može dosegnuti neviđene visine. Elem, da počnem, pre nego što se ne smorim i zaspim.

Retko kad sam bio nešto bitan makar na jedan dan, zvezda, idol, ili samo glineni golub. Nisam se nešto ni trudio da budem deo te ekipe, možda se nisam trudio dovoljno, a sa obuzdavanjem želje je išlo lakše. Nije važno. Pre par dana,tačnije, drugog ovog meseca, jedan tekst koji je “Blic” objavio na svom sajtu u delu Srbija, kod mene je izazvao neviđeni smeh i potrebu da ostavim komentar koji je, na sreću, i objavljen, verovatno zbog činjenice što sam se potpisao punim imenom i prezimenom, ali nema veze. Objavljen je! Pa šta? Pitanje koji svi postavljaju u ovakvim situacijama.

Autor teksta, inače klinac koji popunjava budžet pišući i piskarajući što je super, jer se trudi, uvređen imenom i prezimenom koje je pisalo, poslao mi je nimalo zrelu poruku na fejsbuku. Šok!? Neverica!? Ma ne……  E, tada sam pomislio da sam mnoooogo bitan kad me napada novinar u privatnoj poruci. O, lebe i projo(rečenica koju često koriste naši rođaci sa sela prilikom čuđenja)…. Ja sam malom novinaru pokušao da objasnim zašto sam napisao ono što sam napisao, a što je, po rečima mnogih koji me poznaju, vredelo više nego ceo tekst, međutim, to je  bilo očigledno gubljenje vremena.  Obavestio sam neke prijatelje koji su noviri i pokušao da objasnim da to nije vic.

Eto. Na kraju, evo vesti koja mi je zamalo ugrozila život:

http://www.blic.rs/Vesti/Srbija/287032/Iskljucili-jedini-semafor-u-Majdanpeku-jer-pravi-guzvu-u-saobracaju

a evo i pesme koja me je navela da napišem sve 

One thought on “TUŽAKANJE ZA NIŠTA!

Leave a Reply

