NASTAVIĆE SE………

Opstanak

 

Odlutao sam u sebe kao muva, u zaborav, sklonivši se sa blatnjave vejavice, ispred klizave nizbrdice. Oči su poplavele i tiho nestale iza naočara. Ustao sam,psihički, mentalno, zagrizao vrh olovke i usporenim pokretima oslobađao patron viška mastila.

Vrlo brzo sam upao u mračni lavirint, sastavljen od tankih slojeva paučine, i na njima nacrtan Strah bez kostiju, i par Kroki slika, okačenih na ulazu. Zaplovio sam, bez straha u sebi- dovoljno je bilo ono što sam video na zidovima od paučine, predhodno izvadivši kesu sa semenkama iz džepa, i počeo da narušavam belinu predamnom. Na to malo parče je stala čitava plejada aždaja i ostalih delova tela divljači i pištavaca i čupavaca iz kutije. Razbesneo sam se. Polomio sam plastičnu, duguljastu, stvar u svojim rukama, i pocepao ne, raščerupao sam, onu uprljanu belinu. Skratio sam korak i došao pred vrata. Ušao sam u magacin vazduha iza i probudio sebe. Ne znam zašto sam ostao bez slike na metar od očiju. Čini mi se da to nikad neću uspeti da saznam

Leave a Reply

