MUK


-Nestani!

-Još si tu?!

-Nestani!

-Zašto?

-Zato što si beskoristan!

-Nisam baš siguran u to. A i ti deluješ nesigurno.

-Šta si ti,filozof? Psiholog?

-Ne. Ja samo pišem gde šta stignem.

-Ne ličiš na piskaralo.

-Ni ti na čoveka!

-Preteruješ. Mogao bi glavu izgubiti.

-Hvala. Takođe.

-Ti si luđi nego što sam mislio

-Ja samo nisam glup.

-Skrati jezik.

-Svako treba da radi svoj posao. Ja te ne sprečavam da budeš ono u šta veruješ.

-Nestani! Dok još ja odlučujem o tebi.

-Nisam baš siguran da u to veruješ.

-Nestani!!!

-Hehehehehehehe………………….

 

2 thoughts on “MUK

Leave a Reply

