Samozapenjenje

Zavuci se

u rupu bez dna

ne izlazi godinama,

spasi se poniženje

sačuvaj bar malo nekadašnjeg šarma.

Idi,

vreme ti curi niz bakarni oluk

ne osvrći se na glupave

i one druge.

Idi, plavi čuperku,

safiru,

idi veštice, vilo, idi,

ne slušaj nikog

uzjaši vetar ili bilo šta drugo,

nikad to i nije bilo bitno.

 

Spasi se,

da bar neko sutra priča

o ovom danas.

Budi ti Sunce,

budi Znak

budi Strah i Trepet.

 

Uključi se u priču.

pokaži da i ti umeš

dobro da onanišeš

dokaži da si bolja!

Predugo si tu

pet godina je veliki gubitak,

spasi se stečaja

grehota je da ostaneš pored mene

toliko je mlađih i zgodnijih

u tvojoj blizini.

Neke si probala, kažeš,

posle toga bi mi se vraćala.

Idi, budi srećna što me

gledaš samo na televiziji ponekad, greškom.

Pritisni dugme na daljinskom i

Ne sklapaj oči posle toga

ne sećaj se noći

kad si se smejala kao luda,

pijana od pelinkovca i sangrije,

ne podsećaj se

da nikad nisi znala da piješ,

ne kvari reputaciju.

Ne sećaj se ničeg,

kišnih četvrtaka i sunčanih jutara,

ne prljaj svoj život

prašinom i paučinom

ne žuljaj telo neudobnim sedištem

Lade Samare, koja ti je bila uteha.

Blistaj! Uživaj, budi kraljica,

predvodnik, dok možeš,

truj ljude svojim bolesničkim pogledom

podaj se nekom izboranom kompleksašu.

Idi, budi šta jesi!

I ne pokušavaj da od mene

napraviš svoju žrtvu.

Ja sam, nažalost, besmrtan.

 

Leave a Reply

