Teranje malera

Nisam ja deo

nekog novog talasa,

guraju me u blato,

bacaju u prvu brazdu.

Nisam ja deo

nečeg lepšeg i sjajnijeg,

sedim uvek u mračnom uglu

i čekam, ne krećem se

bez potrebe.

Nisam ja deo

bilo kakvih istraživanja

koja slede,

ne delim novac

kao klot pasulj u Narodnoj kuhinji

i ne hvalim se besmislenim

i montiranim rezultatima.

 

Nisam ja niko,

veruj mi, druškane,

ne boj se da ću ikad

i pokušati da ugrozim guzu

tvog gazde.

Nisam ja ni kulturan toliko

da ga, posle svega, pozdravim.

Idi, druškane, ne čekaj

da se popale sveće,

jer bandera odavno nema, idi,

dok te nisu klošari prihvatili.

Poslušaj me samo sada,

ja znam gde mi je mesto.

Idi, da se ne zabrinu

da si ih, ne daj Bože, izdao.

Idi, nećeš izdržati ako

budeš gledao moj kraj i odsjaj.

Idi, druškane, dok te braća

nisu bacila kroz prozor.

Idi, već jednom,

da se posvetim pripremama

za svoj Sudnji Dan.

One thought on “Teranje malera

Leave a Reply

