Да ли сам опет појео нешто кварно

На телевизији голотиња расправља о моралу

на радију магарци силују микрофоне

и иритирају до границе лудила,

у новинама нема ничег

осим рециклираног папира, информација

и олова.

 

На улици простаклук и безобразлук

развлачи своје слине,

а сиротиња се склања од налета

којекаквих металик чудеса.

 

Јесам ли појео нешто кварно?

Јесу ли се коначно пендрек-манипулатори

договорили како да ми покидају црева,

смрскају тај топ од језика и распоре ме?

Жао ми их је,

стварно ми их је жао.

Неки њихови другови

су ми помогли да очврснем. Доврага!

Није више битно, предајем се!

Дајте ми само онај сто у ћошку, моју машту

не пипајте ни погледом, и губите се!

Биће вам лакше кад ме не гледате

и не чујете. Губите се!

 

2 thoughts on “Да ли сам опет појео нешто кварно

Leave a Reply

