Dokon pop ne krsti, ispoveda po selu

Spremate li se, dragi moji, da potrošite ono malo para što vam je ostalo od akontacije, i tako usrećite svoje sestre, majke, devojke, žene, drugarice, komšinice? Ja sam pomalo zagubljen u svemu tome. Mislim, siguran sam da neću razočarati nikog, barem se nadam. Spremio sam i malo iznenađenje o kom će se možda pričati. Brinem se u kakvoj ćemo atmosferi dočekati taj praznik, dan kada su svi muškarci u nekoj iznenadnoj i, iz daleka gledano, besmislenoj žurbi, kao da će se dame, kojima je namenjen taj, lepo dekorisan, buket, ili, još lepše upakovan, poklon, oduševiti, što im iste uručuju znojavi tipovi. Ne znam kako bi se meni to svidelo da sam žensko, mada je Njegoš za žene rekao šta je rekao.

Ono što me je navelo da se oglasim je činjenica da me početak ove sudbonosne nedelje koja će se završiti proslavom Dana žena nimalo ne raduje. Pitate se zašto?

U ponedeljak pre podne, u prostorijama Opštine Trstenik, desilo se nešto što ne bi trebalo da zanima bilo koga. Ne, neću o politici, mislim da sam nedovoljno slikovit kad je politika u pitanju, mada, možda i jeste politika uticala na interesovanje novinara dopisnika poznatih Srpskih tabloida-novina za taj incident. Naime, u svojoj kancelariji, na svom radnom mestu, pretučena je jedna žena, majka troje dece. Batine je, kako pišu novine, dobila od supruga lično. Razlog je, kako kažu opet te iste novine, navodna sumnja u vernost, Kršenje zakona o braku i Sedme Božije Zapovesti. Moja prvobitna reakcija nakon što sam pročitao tu senzacionalnu vest bilo je ćutanje, pa čuđenje, pa neverica, pa smeh, pa muk, pa ništa, pa opet neverica. Ako nekog interesuju detalji, pomenutu vest može veoma lako pronaći na gotovo svim sajtovima pomenutih tabloida. Najprikladniji komentar na ovaj strašni incident bio bi “Nije da nije tako, a nije ni da nije”.

Da li je zbog krize u poslovanju, nesrećni čovek, koji je pre dve godine ostao bez sina, koji je nastradao na pikniku, a čijoj je nesreći kumovao iznenadni olujni vetar koji je oborio drvo na dečaka i momentalno ga usmrtio, posegao za čašicom i u spletu nekih čudnih okolnosti napravio veliki problem i sebi i svojoj porodici, a posebno, deci, kojih je ostalo troje? Da li je on ranije bio takav? Nije važno.  Napravio je sranje! Nadvlačenje konopca da li je u pravu ili ga treba obesiti je počelo i trajaće nekoliko dana, dok se neko ne seti da nekim oštrim predmetom iseče taj konopac, ili dok se ne desi neka druga stvar koja će zainteresovati novinare. Verujem da će koalicija opstati kao što je i predhodna opstala(bilo je seks afera i ranije) a takođe verujem da će, posle svega, svima biti lakše i da će smoći snage da u pravoj prazničnoj atmosferi u skladu sa svojim mogućnostima, proslaviti i taj dan. Jedino se brinem da li će i od koga ona nesrećna žena, Helena, dobiti poklon, i kako će deca od ponedeljka u školu i vrtić? Ja ću sada pokušati da presečem onaj konopac. Srećan vam svima 8.Mart. 

4 thoughts on “Dokon pop ne krsti, ispoveda po selu

Leave a Reply

