….DA LI SAM TU……

 

Čujem ih sve

razvezali su svoje jezike

ne prepoznajem nikog

njihovo mumlanje

je samo puko duvanje vetra.

Zovu me u čopor, cirkus, koaliciju,

ne pitaju za cenu.

Skratio sam im muke

i odbio da se dalje trude oko mene.

Tu sam, negde. Nigde!

U dolini sam,

okružen snajperskim gnezdima.

Uspevam da uživam u njihovom besu.

i pljuvanju bez granica,

uspevam da se smejem

i igram sa vetrom.

Ne uspevam da ih se otarasim

čopori su samo fikcija

bez Šengena.

Tu sam,

dok se ne dokaže suprotno.

2 thoughts on “….DA LI SAM TU……

Leave a Reply

