Opet ja i teranje kamena uzbrdo

Juče sam, onako spontano, pročitao na sajtu blica vest da je kod nas aktuelna prosvetna pijaca( http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/398685/Prosvetna-pijaca-kupuju-se-diplome-ispiti-akreditacije ). Mogu se složiti da ima svega i svačega u toj oblasti, da smo propali kao društvo i da se krećemo ka još većoj propasti.

Ne bih se osvrtao na svakakve vesti, pa ni na ovu, ali me je jedna mala stvar, jedan mali deo cele te priče naveo da pobesnim i reagujem. Naime, u vesti se pominje formiranje nekakve komisije za ispitivanje korupcije u prosveti, pa mogu se složiti da  je to ok. Ali, ono što mene iritira je čovek koji treba da vodi tu komisiju. Mario Spasić, nestranačka ličnost.

Mario Spasić je iz Trstenika, dečko koji je jedva završio srednju Tehničku Školu u tom gradu. Bio je skoro pred izbacivanjem.  Nakon srednje škole je upisao tada Višu a danas Visoku Tehničku Mašinsku Školu i postao u nekom spletu okolnosti predsednik studenata. Epilog cele priče je da je on podigao dokumenta iz škole i nema podataka da je bilo koju drugu visoku školu ili fakultet upisao ili završio.

Poznat je po tome što je pokrenuo priču o plagijatu doktorskog rada jednog profesora. Sasvim slučajno, taj profa je bio direktor tehničke škole kad je umalo bio izbačen.

I, tako,

Srpsku prosvetu treba da brani od korupcije neko ko nema nikakvo formalno obrazovanje, pogotovu ne iz oblasti pravnih nauka, čovek bez staža, karijere, ugleda, autoriteta. Jedino što poznaje sadašnjeg ministra pravde Selakovića i gospodu Dežera i Kacina…A da je nestranačka ličnost, nije. Viđen je na skupovima URSa prošle godine pred izbore.

Izvinjavam se na ovoj informaciji, izgleda da sam ljubomoran i zlonameran. Spreman sam da odgovaram za ovu napisanu istinu i u zatvor ako treba da idem. Možda  postanem i predsednik jednog dana ili ministar, mnogi su robijali. Amin.

5 thoughts on “Opet ja i teranje kamena uzbrdo

  1. Stvarno, možda te zatvor najzad kvalifikuje za velika dela i funkcije. Ili smo trebali da budemo pred izbacivanjem, ili čak i da budemo izbačeni… Mene ne čudi više ništa, na žalost… To je verovatno poslednji stadijum.
    Znaš šta, štos je u tome što cilj nije popraviti stvari u školstvu, već ih pokvariti do te mere da školstvo produkuje nemisleće robove. Izuzev nekoliko elitnih fakulteta u najjačim zemljama EU koji školuju ”nadljude” i ”arijevce”, vladajuću klasu, sve ostalo usmereno je na besmislene reforme koje imaju za cilj to što sam rekao.

  2. U pravu si. I mene ništa više ne čudi ali zbog ovog lika posebno sam morao da reagujem. Bilo je jače od mene. Najgore je što sam prilikom pisanja bio oprezan-jer mi mozak radi kontinualno. A imao sam malo slobodnog vremena za pisanje i objavljivanje teksta.

  3. Ma, covek je patoloski lazov, klovn,izmislja tamo neke funkcije, nevladine organizacije koje sam osniva i postavlja se za sekretara. Sestra mu kao radi u kabinetu Janeza Janse a verovatno pere case ili ko zna sta drugo u nekoj kafani ,ako je uopste u Sloveniji. Ta se ljudska velicina, intelektualna gromada, slika sa poznatim licnostima gde god ih sretne pa slike postavlja na internet nazivajuci ih “svojim prijateljima” i jos mnogo toga… A, dovoljno je da ga covek samo pogleda i ne daj boze cuje i sve ce mu biti jasno. U te njegove lazi moze samo da poveruje neko sa IQ 50. Pogledajte samo njegovu biografiju ako se to sto je tamo izmislio moze nazvati biografijom (strucne reference (nebuloze) ,treninzi ??? (trenira covek kako da bude jos gluplji ako je u njegovom slucaju to moguce) izazvali su smeh do suza, ali novinski clanci (sto bi on rekao analize) i gostovanja u emisijama su pravi primer sta jedna moderna biografija treba da sadrzi).
    https://www.facebook.com/mario.spasic.3/media_set?set=a.4531733381038.2181387.1522110873&type=3
    Mrzi me vise da pisem, ima toga jos mnogo.

  4. Nema potrebe uvlačiti njegovu sestru u celu priču. Poznajem Mariju i stvarno ne treba ona da ispašta i da je bilo ko provlači kroz sito i rešeto. A ove diplome sa treninga i obuka imam i ja, fotografije takođe.

Leave a Reply

