NE GLEDAJ U MENE

Ostario sam za kratko vreme

osećam da su mi noge sve teže

ne verujem da je to zbog betona

u đonovima

ne verujem da je glad i iscrpljenost

i blizu mene.

Niko me nije dotakao odavno

niko nije zadrhtao kad me vidi,

ne, niko, baš niko. Dugo.

 

Nisam ja taj koga pamtiš

grešiš, katastrofalno.

Ne, nisam nikad gledao dok vežeš pertle

na svojim „puma“ patikama

okrenuta mi leđima

nisam kolačio oči

na tvoja gola leđa

nije me grejala toplina donjeg dela.

zaboravi, sakrij se i razmisli još jednom.

Pogledaj oko sebe

ne gledaj u mene

ne pokušavaj da me zbuniš

mator sam, ali ne i senilan.

Pusti me, da, samo me pusti,

ostavi prostor između nas, dovoljno prostora

potreban mi je, samo to,

malo prostora.

Idi, igraj se,

i ja sam se nekad igrao, voleo sam to

idi, samo idi,

negde, svugde.

Ne gledaj u mene

jer u mojim plavim, vlažnim, očima,

nikad ne možeš videti sebe.

Idi, ne pitaj ko će mi sutra

doneti vode kad ožednim

ko će skuvati pasulj kad mene izda volja

Ne pitaj, ne brini,

ja sam samo bivši Vladika

potrošen novac i rasporeni ker,

ispružen na magistrali.

Idi, lepotice,

uživaj dok možeš,

raspleti kosu

stani na crtu i pobedi u trci.

Podmaži dobro točkiće na rolerima.

Idi, lepotice, ne okreći se

i ne gledaj šta te čeka.

One thought on “NE GLEDAJ U MENE

Leave a Reply

