FLEŠ

 

 

Gledao sam u prazno, ličilo je na dno čaše. Ne mogu sa sigurnošću reći šta je u pitanju, nisam bio u stanju čiste svesti, a zdravu pamet, ne znam, ne verujem da sam ikad imao.

Ništa nisam video, ništa inspirativno, ne znam ni šta sam tražio, niti da li sam uopšte bilo šta tražio. Gledao sam, samo to. Neodređeno.

Nisam video nikog oko i iza sebe, nisam čuo ništa. Neka tišina, onako, odjednm, zavladala je mnome, prigrlivši svaku moju kost.

Uplašio sam se, zamutio pogled protrljavši oči rukama. Uzdržao sam se od vriske, uspeo sam. Ustao sam sa drvene stolice i natočio čašu hladne vode. Pomogla je. Amin.

 

 

Leave a Reply

