Zaglavio sam

 

Pogled mi luta

kroz maglu i opojan miris fluora

misli su pobegle odavno.

 

 

Ja sam ogoljen

pretvoren u robota sa primitivnim čipom

umesto mozga.

Ima tu nekog smisla

otkucati karticu na kapiji

ima tu logike

pretvoriti se u robota, odraditi smenu i pobeći

u snove o većoj plati.

 

Pogled mi luta kroz gustu maglu

koja je jedino što mogu da zagrlim

i poljubim u ovom trenutku

ne znam zbog čega mi sve ovo miriše

na neki novi pobačaj

ili druženje sa hladnim kriškama krastavca

i toplinom koju nisam uspeo da pobedim

prosutom vodom po znojavom licu.

3 thoughts on “Zaglavio sam

Leave a Reply

