MI

 

Mi smo samo mi

obični i jadni

mi smo samo ono

što niko ne želi

mi smo samo pioni

bez pliša, na šahovskoj tabli

stojimo na vetru i čekamo

da nas neko pozove

u svoje redove.

 

Mi smo samo mi, ili nismo,

niko i ništa,

ili ipak nešto.

Ne čudi se, ne zamaraj živce,

besmisao je večan kao korov,

kao senka, smrt u snu

ili ljudska glupost.

 

Budi sa mnom, ćuti pored mene,

ili pričaj o budućnosti

koju sanjaš.

Mi smo samo mi,

bili sami ili u čoporu,

oduvek jadni,

Mi smo osuđeni da gajimo ravnodušnost

prema bilo čemu

što smo mogli da izbegnemo.

3 thoughts on “MI

Leave a Reply

