Internet je zlo

 

Pošao si tamo,

ili si, ipak, onamo,

Nije važno, naćiću te.

Ne pokušavaj da pobegneš

ne pokušavaj da se izoluješ

jer moja inspiracija da te pronađem

ne zavisi od automatike

koju prezireš.

 

 

JA sam bivši crv,

zaboravljen na dnu tvoje duše

porastao sam, možda previše.

Nikad umetnik, nikad virtouz,

nikad lenj i pomalo sed.

Ne laži me, ne laži sebe!

Prigrli moju senku i voli je,

kao najlepšu ženu u kraju, da,

samo je voli.

I, okani se zla,

ako si svoj i pokušavaš

da budeš slobodan.

Naćiću te među knjigama

koje si oduvek ignorisao,

među ispisanim sveskama

u kojima nema ljubavnih poruka.

One su moj GPS, moja najveća tajna.

Zato sam „tu“,

gde god „to“ bilo,

zato me ima

iako su mnogi protiv.

Leave a Reply

